Belclub 17 oktober tussen 10u en 16u

We willen nog honderden mensen vragen om onze bevraging in te vullen. Mailings kunnen helpen, maar met een telefoontje kunnen we mensen op een persoonlijke manier aanspreken. Wil je een handje helpen? Dan schrijf je best in voor onze belclub! Hoe werkt het? Op het nieuwe secretariaat bellen we met een ploegje samen naar de contacten van de PVDA. Nog nooit zoiets gedaan? Geen probleem! Briefing is voorzien. Koffie en koekjes ook ;-) Wil je meedoen? Schrijf je hieronder in voor de shift dat best voor jou past.

WANNEER
17 oktober 2017 om 10u00 - 16u00
Aurélie ·

Kom je?

Kies je programma
17 oktober 2018 :
Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

1 reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • publiceerde deze pagina 2017-10-13 17:12:45 +0200