Kim & Karo on tour Hasselt centrum

Wat kan anders en wat moet beter in Hasselt? We vroegen het aan meer dan 1.000 Hasselaren in onze Grote Bevraging. De resultaten zijn er nu en wij gaan ermee aan de slag, voor een stad op mensenmaat.

Benieuwd naar onze voorstellen om armoede geen kans te geven, het verkeer uit de knoop te halen, wonen betaalbaar te maken en onze stad gezellig en veilig te maken? Dan willen we je van harte uitnodigen op onze jouw-gedacht-tour. Geef ook jouw gedacht over de voorstellen van Kim De Witte en Karolien Stevens voor een stad op mensenmaat.

Iedereen welkom!

Kim en Karo On Tour, bespreek mee de resultaten van onze Grote Bevraging voor Hasselt

Kan je er in Hasselt centrum niet bij zijn? Kom dan naar een van onze andere avonden:

> 25 APRIL
Kim & Karo on tour in Runkst
OC Runkst

Runkstersteenweg 149, Hasselt

> 16 MEI
Kim & Karo on tour in de Banneuxwijk
De Hazelaar
Merellaan 17, Hasselt

Telkens om 19u30

WANNEER
9 mei 2018 om 19u30 - 21u30
WAAR
Vrijzinnig Ontmoetinscentrum
18 Albrecht Rodenbachstraat
Hasselt 3500
Google map en route
10 deelnemers

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

1 reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • neemt met 1 personen deel 2018-05-06 10:41:05 +0200