Manifiesta

De negende editie van ManiFiesta!
Welkom op het feest van de Solidariteit. Twee dagen lang ontdek je de wereld zoals hij zou moeten zijn. Een wereld waar we samen onze schouders zetten onder de alternatieven van de toekomst. Wij spreken de taal van de solidariteit en diversiteit, de taal van de 99%.

Wat mag je verwachten? Het feest bestaat uit concerten, debatten, een kinderprogramma, een boekenbeurs, ateliers, regionale keukens, een "solidariteitsdorp", sport en spel. Tientallen organisaties werken mee aan het succes van het feest van de positiviteit.

Manifiesta, negende editie van het feest van de solidariteit

Vind hier het programma

Een betaalbaar festival
Gratis vervoer, betaalbare slaapplaatsen en lekker eten en drinken aan democratische prijzen. Om dat mogelijk te maken rekenen we op iedereen. Zit je niet te krap bij kas? Koop dan een steunticket aan 25 euro, zo houd je het feest betaalbaar voor iedereen.

Eén voor allen, allen voor één
ManiFiesta bestaat dankzij de vele vrijwilligers die hun talenten inzetten. Samen werken we aan een feest dat een verschil maakt.

Ecologie is een werkwoord
Elk jaar zoeken we naar manieren om onze voetafdruk nog meer te verkleinen, dat zie je aan elk aspect van het feest. Daarnaast vind je ecologische thema’s terug in de vele debatten en workshops!

Solidariteit stopt niet aan de grenzen
Geen nationalisme, maar internationalisme! Via muziek, eten en debatten brengen we de wereld naar Bredene. We nodigen sprekers uit van overal, zij getuigen over hoe zij de wereld mee veranderen.

WANNEER
8 september 2018 - 10 september 2018
WAAR
Bredene aan zee
Kapelstraat
Bredene-Aan-Zee 8450
Google map en route
3 deelnemers

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

1 reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • neemt met 2 personen deel 2018-05-01 10:09:46 +0200