PVDA Eetfestijn

Kick-off_Hasselt_FB_post_1200x717.jpg

Je hebt het vast al gemerkt: de gemeenteraadsverkiezingen van oktober zijn in aantocht. We willen onze kiescampagne aftrappen op een feestelijke manier. Wil je graag een babbeltje slaan met andere Hasselaren bij een lekkere maaltijd? Wil je meer te weten komen over ons programma voor een stad op mensenmaat? En wil je al enkele kandidaten ontmoeten? Kom dan zeker naar ons PVDA Eetfestijn op zaterdag 16 juni

• Waar? OC Sint-Katarina, Nicolaas Cleynaertslaan in Hasselt.
  • Wanneer? Zaterdag 16 juni. Welkom vanaf 17u. Eten tussen 18 en 20u.
  • Wat eten we? We voorzien een volledige maaltijd, een buffet met keuze tussen vlees of vegetarisch, voor ieder wat wils. Nagerecht inbegrepen.
  • Hoeveel kost het? Volwassenen: 12 euro; kinderen (-14j): 6 euro; zonder eten: gratis inkom.

Bestel op voorhand je maaltijd door je in te schrijvingen via dit formulier. Je kan ook mailen naar hasselt@pvda.be of smssen naar 0487 26 83 20. Dan komen we bij je langs om je inschrijving in orde te maken.

Aarzel niet vrienden, buren, familie, collega's mee te nemen. Je kan hen alvast uitnodigen via ons Facebookevent.

WANNEER
16 juni 2018 om 17u00 - 21u00
WAAR
OC Sint-Katarina
Nicolaas Cleynaertslaan
Hasselt 3500
Google map en route
10 deelnemers
Raymond Vanderlooy

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.